Перейти до головного меню Перейти до основного вмісту Перейти до нижнього колонтитула

Новини

Всього переглядів: 52

Нещодавній прийом громадян, що нарешті відбувся після карантинних обмежень жорсткого карантину, показав ступінь довіри мешканців громади до міського голови, адже, попри вимушене очікування на прийом довжиною у три тижні локдауну, громадяни не покинули думку все ж таки завітати до очільника громади. 48 звернень розглянула Тетяна Єрмолаєва – 48 історій та непростих ситуацій почула.

 

Шкода, але майже третина усіх звернень стосувалися матеріальної допомоги на лікування, дороговартісне оперативне втручання чи реабілітацію, фінансову підтримку у вирішенні побутових проблем та сприяння у працевлаштуванні. Одна мешканка міста просила про забезпечення житлом, позаяк сталося нещастя – згоріла хата. Інша прийшла із проханням допомогти у оформленні паспорта громадянина України, оскільки після складних життєвих перипетій не має коштів на заміну старого.

Дуже прикро, що із подібними проханнями матеріальної допомоги зверталися і молоді люди, що просто звикли усе життя систематично отримувати фінансову підтримку від держави (у вигляді соціальних пільг, спеціальних виплат тощо) і при цьому зовсім не заробляли на проживання та власне забезпечення самі. Так, на прийом завітала 46-річна жінка, що, за її власним зізнанням, жодного дня не працювала, при цьому не має інвалідності, має трьох дітей 14, 16 та 18 років, що вже живуть окремо, а прийшла із фактом: «Валиться хата – допоможіть відремонтувати».

 

Немало звернень громадян стосувалося кола земельних питань. Запитували про землю учасникам АТО/ООС, про можливість оренди земельної ділянки у центрі міста під розміщення торгівельного кіоску, про вирішення проблеми самовільного захвату земельної ділянки та способів вирішення багаторічного спору між людьми, що роками обробляли земельні наділи, та теперішнім власником усіх ділянок, який узаконив право власності на цю землю і заборонив такий обробіток – люди похилого віку, що звикли жити, як-то кажуть, «з грядок», залишилися ні з чим.

 

Багато козятинчан звернулися до міського голови і з побутовими проблемами.

Жінка поважного віку скаржилася на безхозний кабель, який від’єднали від сусідньої із житловим будинком комунальної установи і який тепер, зачепившися за балкон громадянки, загрожує небезпекою їй та усім мешканцям.

Інший громадянин просив допомогти із вирішенням поширеної у старих будинках Козятина проблеми: аварійним станом щитових, які давно віджили свій вік і наразі є вибухівкою уповільненої дії. Такі просто необхідно якнайшвидше замінити на автоматичні.

Говорили запитувальники також і про жахливий стан деяких покрівель комунальних будинків.

- Прийшов час мешканцям багатоквартирних будинків брати справу управління будинком у власні руки, - прокоментувала подібні звернення Тетяна Єрмолаєва. - Співвласники будинку несуть відповідальність за стан свого будинку та його майбутнє. Термін дії договорів про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, які надавала КП «Управляюча компанія», закінчується 31 січня 2021 року. Відтепер власникам будинків, відповідно до Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», потрібно обрати форму управління будинком. Таких є три: управління співвласниками (управління багатоквартирним будинком зборами співвласників), створення ОСББ (об’єднання співвласників багатоквартирного будинку) та управління будинком управителем на підставі договору, - зауважила Тетяна Миколаївна.

 

Серед інших питань, з якими зверталися до міського голови, - проблема стихійної торгівлі у невстановлених місцях із порушенням санітарних норм, способи взяття на облік із подальшим використанням безхозних будинків на території громади, доля квартальних комітетів, технічні недоліки та якість сигналу міського радіо.

 

Окрім власне запитань, зверталися громадяни до Тетяни Єрмолаєвої і з власними ініціативами. Так, прозвучала пропозиція повернути у місто традицію поливу вулиць у весняно-літньо-осінній період – час, коли найбільше Козятин потерпає через пил від залізниці та розробок у сусідніх гранітному і каоліновому кар’єрах. Для цього громадянин пропонував закупити поливальну машину або віднайти можливість переобладнати під таку спецтехніку звичайну вантажівку.

 

Почула Тетяна Миколаївна також і подяки від громадян. Висловили вдячність очільниці міста мешканці району ПРБ за вуличне освітлення, якого на деяких провулках та й подекуди на частині вулиць не було зроду, попри численні звернення до влади.

Прийом громадян після локдауну – майже півсотні звернень
Прийом громадян після локдауну – майже півсотні звернень
Банер - Президент України
Банер - Урядовий портал
Банер - ВР України
Банер - Урядова телефонна "Гаряча лінія"
Банер - Асоціація міст України