Перейти до головного меню Перейти до основного вмісту Перейти до нижнього колонтитула

Новини

Всього переглядів: 14

У 2021 році аварійно-диспетчерська служба АТ «Вінницягаз» виконала понад 18 тисяч заявок за викликом 104. Це на 3 тис. заявок (на 20%) більше, ніж у 2020 році. Крім того, по всій Україні почастішали нещасні випадки, спричинені недотриманням споживачами правил безпеки при користуванні газом в побуті. Зокрема, отруєння чадним газом, вибухи, пожежі та інші аварії, що несуть небезпеку для життя та здоров’я людей, руйнування будинків.

Фахівці пов’язують таку тенденцію насамперед з несвоєчасним здійсненням власниками будівель та споруд технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж, димових та вентиляційних каналів. Газові мережі старіють, потребують ремонту, комплектуючі та ущільнюючі матеріали потребують заміни. Виникають витоки газу, що несуть небезпеку як для власника будівлі, так і для оточення. Для належної роботи димові та вентиляційні канали також потребують періодичного фахового обстеження, очищення та обслуговування. На жаль, далеко не всі споживачі дбають про стан мереж своїх будинків.

Як наслідок - близько 80% усіх аварійних ситуацій виявлені газовиками на внутрішньобудинкових мережах.

Своєчасне фахове обслуговування таких мереж згідно вимог чинного законодавства забезпечують власники або балансоутримувачі будівель та споруд. Послуга надається на договірних засадах спеціалізованими організаціями, які мають дозвіл на виконання таких робіт.

У порівнянні з попередніми роками власники будівель і споруд, ОСББ та управляючі компанії все активніше долучаються, розуміючи, що належний стан мереж – це безпека та надійність споживання газу. Однак, багато споживачів все ще зволікають, наражаючи на небезпеку себе та близьких.

Банер - Президент України
Банер - Урядовий портал
Банер - ВР України
Банер - Урядова телефонна "Гаряча лінія"
Банер - Асоціація міст України