Перейти до головного меню Перейти до основного вмісту Перейти до нижнього колонтитула

АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА «ПРАВИЛА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ В МІСТІ КОЗЯТИНІ»

АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА «ПРАВИЛА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ В МІСТІ КОЗЯТИНІ»

ОПИС ПРОБЛЕМИ
Незадовільний архітектурний та технічний рівень об’єктів зовнішньої реклами, самовільне встановлення об’єктів зовнішньої реклами, невідповідність розміщених засобів зовнішньої реклами дозвільній документації.
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ РЕГУЛЮВАННЯ
Даний регуляторний акт спрямований на досягнення чітко визначеної мети - упорядкування розміщення об‘єктів зовнішньої реклами на території міста та врегулювання питання щодо сплати за користування місцями, які перебувають у комунальній власності та надаються розповсюджувачам зовнішньої реклами для розташування спеціальних конструкцій на території міста Козятина.
Цілями державного регулювання є:
- Створення однакових умов для діяльності суб’єктів підприємницької діяльності;
- Виконання вимог антимонопольного законодавства;
- Поповнення доходної частини бюджету міста;
- Впорядкування рекламної діяльності в цілому по місту.
Механізми та заходи досягнення задекларованої мети та завдань:
Основним завданням пропонованого проекту є затвердження “Порядку розміщення зовнішньої реклами в місті Козятині”, налагодження механізму отримання дозволу на розміщення об’єктів зовнішньої реклами на території міста.
Даний порядок підлягає оприлюдненню у засобах масової інформації.
Сфера впливу та вигоди
Органи місцевого самоврядування
а) Впорядкування розміщення об’єктів зовнішньої реклами на території міста Козятина.
б) Приведення існуючого порядку розміщення зовнішньої реклами до вимог чинного законодавства.
Суб’єкти підприємницької діяльності
а) Забезпечення прав та інтересів суб’єктів господарювання шляхом встановлення прозорого, чітко врегульованого порядку розміщення об’єктів зовнішньої реклами.
б) Усунення перешкод для розвитку господарської діяльності.
в) Забезпечення досягнення внаслідок дії регуляторного акта максимально можливих позитивних результатів за рахунок мінімально необхідних витрат ресурсів суб’єктів господарювання.
г) Обов’язковий розгляд ініціатив, зауважень та пропозицій, наданих у встановленому порядку фізичними та юридичними особами, їх об’єднаннями.
Населення міста
а) Прозорість для врахування громадської думки.
б) Відкритість дій на всіх етапах регуляторної діяльності.
в) Своєчасність доведення прийнятих регуляторних актів до відома громадськості, інформування громадськості про здійснення регуляторної діяльності.
Очікувані результати
- Встановлення єдиних правил розміщення об’єктів зовнішньої реклами на території міста Козятина;
- Впорядкування сплати місцевого збору за користування місцями розміщення рекламних засобів;
- Відпрацювання механізму видачі дозволів на встановлення об’єктів зовнішньої реклами;
- Усунення порушень порядку розміщення об’єктів зовнішньої реклами в місті.
Прогноз впливу на бізнес-середовище та корупцію:
Новий Порядок розміщення зовнішньої реклами забезпечить баланс інтересів суб’єктів господарювання, міської громади, громадян та держави.
Непередбачуваними загрозами досягнення мети даного регуляторного акту є зміни у діючому законодавстві.
Обгрунтування терміну дії запропонованого регуляторного акта:
Термін дії запропонованого регуляторного акту не обмежений у зв’язку з можливістю вне-сення до нього змін, доповнень та його відміни у разі зміни чинного законодавства, інших необхідних випадках.
Свої обгрунтовані зауваження і пропозиції щодо оприлюдненого проекту просимо надсилати до 10 грудня 2011 року розробнику цього проекту за адресою: м. Козятин, вул.Грушевського, 23, управління містобудування та архітектури міської ради, № телефону 2-39-60.

Начальник управління містобудування
та архітектури Козятинської міської ради О.Б.Каменний

Банер - Президент України
Банер - Урядовий портал
Банер - ВР України
Банер - Урядова телефонна "Гаряча лінія"
Банер - Асоціація міст України